آلاءآلاء، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

آلاء

روزی که آلاء بدنیا آمد...

1390/4/9 23:29
307 بازدید
اشتراک گذاری

اون روز روز ی بزرگ در زندگیمان بود برای من احساسی به معنایی عجیب و انگار بزرگترین گنج دنیا رو به من دادند بود....حس پدر شدن حس مادر شدن یه دوره دیگه از زندگی شروع کردن اینبار یه گل به جمع ما میهمان شد.

آلا به معنی نعمت و من وهمسر خوبم اون رو از دل هدیه آسمانی خدا به ما در آوردیم سی وسه بار در سوره الرحمن تکرار شده واین سوره لقب عروس قرآن رو گرفته روز نام گذاشتن آلاء عید قربان بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

haleh & termeh
9 تیر 90 23:34
بدنیا اومدن یک کودک خودش کلی معنا بدنبال داره میبینیش ، حسش میشکنی اما باورت نمیشه راستی معنی اسم شما و کوچولوتون یعنی چی
گلاویژ
31 تیر 90 20:24
سلام خوبی پدر آلاء براتون از ته قلبم ارزوی سربلندی وسرافرازی میکنم حسودیم میشه من بچه شما نیستم
وانیا
18 آبان 90 7:58
دختر نازم آلا قدر پدر و مادر نازنینت را بدون اسم زیبایی برات انتخاب کردن در روز زیبایی و ارام گل زیبا
سبحانی
30 آبان 92 0:00
خدا براتون نگهش داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آلاء می باشد